poniedziałek, 14 maja 2012

Hyde Park #4

Szaleństwo się kończy, a wielka 4 (+ The CW) nie mają przed nami żadnych tajemnic dotyczących swoich starych seriali. W tym roku obyło się bez zaskakujących decyzji w ostatniej chwili (chociaż skasowanie CSI: Miami zamiast NY trochę niespodziewane). Co mnie cieszy to, że nie anulowali żadnego z moich ulubionych seriali. Castle, Community i Fringe wracają po wakacjach. Tak jak Nikita! Wielu obstawiało, że to już koniec, ale ja się łudziłem że jednak serial powróci. I powróci na 22 odcinki trzeciej serii czyli w praktyce czekają nas jeszcze dwa sezony bo stacji bardziej będzie się opłacało zamówić S04 żeby serial dobił do 88 epizodów i syndykacji niż miała go skasować po trzecim. Czyli fani mogą się radować! A do obejrzenia został jeszcze finał, który całkiem możliwe przedefiniuje serial. Trzymam za to kciuki. A propo finałów - na razie bez niespodzianek. Fringe i Castle mnie nie zawiodły. Ten pierwszy był epicki i niósł ze sobą niezwykły pakiet emocji, a ten drugi odpowiedział na podstawowe pytanie tego serialu. The Vampire Diaries również nie zawiodło moich oczekiwań - słabo, przewidywalni, śmiesznie i irytująco. Czas się żegnać z tą produkcją póki mam o niej dobre zdania. W tym tygodniu natomiast czas na 2 x HIMYM, 3 x Community i wspomnianą już Nikite. I chyba na ten ostatni season finale czekam najbardziej. Community na pewno nie zejdzie poniżej pewnego poziomu (szkoda tylko, że nie dadzą nam znowu paintball), a HIMYM pewnie zawiedzie. Przekonamy się już za kilka dni. W międzyczasie za to postaram się podzielić wrażeniami z upfrontów więc może coś uda się napisać w środku tygodnia.


Chwilowo porzuciłem Filary Ziemi, nie chciało mi się wozić dwóch książek ze sobą w nadziei, że w końcu się w sobie zbiorę i skończę historie katedry Kingsbrdige. Wziąłem się za to za Taniec ze Smokami część 2 czyli ostatni (dotychczas wydany) tom Pieśni Lodu i Ognia. I muszę przyznać że jestem pozytywnie zaskoczony. Po ponad 300 stron może ze 2 rozdziały mi się średnio podobały, a reszta wciągnęła niemiłosiernie. Owszem Martin dalej pisze jakie to postacie mają piękne stroje, dokładnie opisuje przebieg wesela i czym się zajadają, ale w końcu coś się dzieje! Szczególnie ciekawie jest na Murze i Winterfell, a w Dorne lepiej niż u Tyriona za którym nie przepadam już od dłuższego czasu. Co ważne mamy już tyle informacji, że można sobie pogłówkować co dalej, przewidzieć ciąg wydarzeń i powysuwać kilka teorii m.in. kto jest Azorem Ahai. Mimo wszystko nie sądzę, że Martin skończy Pieśń w kolejnych dwóch tomach. Bardziej z tego zrobiła się powieść obyczajowa niż epicka saga o wojnie, ale i tak chcę to czytać. Trzymam kciuki, że pan Bosman zrobi jak najwięcej notatek i jakiś utalentowany pisarz będzie kontynuował jego dzieło życia po śmierci.


Niestety w weekend majowy (tak, dopiero teraz się skończył dla niektórych) nie udało mi się dokończyć Uncharted 2. Pogoda była zbyt piękna by siedzieć przed konsolą. Zostało mi jakieś 30% gry i ogromnie tego żałuję, że nie zarwałem więcej nocek. Ta gra to iście filmowe widowiska. Cały czas się coś dzieje, reżyseria to mistrzostwo tak jak gra aktorów, a Claudia Black jak zwykle jest pociągająca mimo, że słyszymy tylko jej głos. Grafika również powala. Szczególnie śnieg i twarze. Podobno w kontynuacji jest jeszcze lepiej. trzeba odkładać pieniążki. Chyba, że God of War Collections vol1 trafi się w rozsądniej cenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz