wtorek, 1 stycznia 2013

Noworoczne gadanie

Witam w nowym roku, na nowym blogu. Wprawdzie ukazały się już dwie notki, ale takiego oficjalnego powitania na Blogspocie nie było. Przeniosłem się tutaj z prozaicznych powodów - jest łatwiejszy w obsłudze i większość ciekawych blogów jest tutaj postawiona przez co łatwiej będzie je przeglądać. Przeniosłem tutaj całą bazę postów, ale niestety nie obyło się bez błędów (brak obrazków, zbyt duże odstępy między akapitami). Nie będę jednak ich poprawiał. Co się stało to się nie odstanie, a archiwalnych wpisów i tak pewnie nikt nie będzie czytał. Na bloga planuje też dodać kilka starych recenzji i tekstów. Nie żeby one niosły jakąś poważną wartość merytoryczną. Niech po prostu tutaj leżę jakby coś się stał z oryginalnymi plikami. Taki internetowy back up. 

Zeszłorocznego podsumowania nie będzie, będą za to postanowienia. Prócz tych realnych (np. zacznę oddawać krew... więcej biegania...) są też te blogowo komputerowe. Chciałbym napisać coś innego, nie tylko recenzje seriali, których jest u mnie pełno. Mam kilka pomysłów, ale co wyjdzie to się jeszcze okaże. Dobrze będzie jak zrealizuje choćby 10% pomysłów. Mam nadzieje, że uda mi się obejrzeć więcej filmów i przeczytać książek. Widziałem, że są wyzwania blogowe i wirtualnie wezmę w nich udział. 104 filmy i 52 książki w ciągu roku? Czemu nie, do tego jeszcze notki o nich. Może nie o wszystkich, ale chciałbym się dzielić wrażeniami. Może filmowe podsumowanie miesiąca? Bo chyba bez sensu jest pisać po 2 akapity o każdym filmie.   Będzie ciężko, ale myślę że dam radę, najwyżej za rok będę się śmiał ze swojej naiwności. Podobno kluczem do sukcesu jest dobra organizacja czasowa. Do tego ograniczam ilość seriali. Za dużo oglądam dziadostwa żeby tylko być na bieżąco. Porzucam te najsłabsze i biorę się za klasyki. Farescape, Alias i Z Archiwum X - to priorytety dla mnie. Porzucam Revolution, Nashville, Person of Interest i Revenge. Nie będę żałował. Większość z nich to dobre seriale. Tylko dobre. Zawsze będzie czas żeby je nadrobić. Jeszcze z czystej ciekawości po jednym każdego by podjąć ostateczną decyzję. 

To byłoby tyle z planów. Chciałbm też poprawić swój styl pisania bo wiem, że nie jest on za dobry. Do tego muszę więcej czasu poświęcić korekcie bo pełno jest u mnie błędów interpunkcyjnych czy nawet ortograficznych. Najgorsze jest to, że nie potrafię ich wyłapać. Koniecznie trzeba to poprawić. Layoutu za to nie zmienię. Jest okropny, ale przy moich zdolnościach plastycznych, pewnie bym go przerobił na dużo gorszy. Może kiedyś coś poprawię. 

Na koniec życzenia - by ten rok był lepszy od starego. Więcej nie trzeba.

2 komentarze:

  1. Witaj na blogspocie :) wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i żeby udało Ci się zrealizować noworoczne plany. Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wsparcie. Będę się starał, ale nie gwarantuje że się uda :)

    OdpowiedzUsuń